W aplikacji Mój T-Mobile do odebrania darmowy pakiet 15 GB internetu na Wielkanoc.

15 GB darmowego internetu na Wielkanoc od T-Mobile

W aplikacji Mój T-Mobile do odebrania darmowy pakiet 15 GB internetu na Wielkanoc. T-Mobile

Wielkanoc to czas spędzany w gronie najbliższych. I choć ze względu na dzielące nas kilometry nadchodzące święta będą inne niż dotychczas, to wciąż możemy być blisko tych, którzy są dla nas ważni. Bo być blisko, to więcej niż być w tym samym mieszkaniu, mieście czy kraju. O tym właśnie opowiada wielkanocna odsłona kampanii reklamowej „Jesteśmy dla Ciebie”, w ramach której sieć T‑Mobile Polska udostępnia klientom 15 GB darmowego internetu w prezencie.

Wiele osób nie wyobraża sobie Świąt Wielkanocnych bez obecności rodziny czy przyjaciół. Dzisiejsza sytuacja wymusza jednak duże ograniczenia w kontaktach z bliskimi. Firma T‑Mobile w swojej najnowszej kampanii reklamowej pokazuje, że pomimo braku możliwości bycia razem tak, wciąż możemy być blisko tych, którzy są dla nas ważni. A to wszystko dzięki nowoczesnym rozwiązaniom telekomunikacyjnym i wielkanocnemu pakietowi 15 gigabajtów internetu od operatora T‑Mobile.

T-Mobile

Całe święta z gigabajtami

W tym tygodniu opcja dodatkowych gigabajtów od T‑Mobile będzie dostępna dłużej niż zazwyczaj – od piątku, 10 kwietnia, aż do poniedziałku 13 kwietnia do końca dnia. Abonenci zainteresowani bezpłatną paczką danych mogą aktywować ją w aplikacji Mój T‑Mobile. Po zleceniu aktywacji pakietu użytkownicy w ciągu 72 godzin otrzymają potwierdzenie. Z kolei klienci ofert na kartę i MIX mogą korzystać z dodatkowego limitu danych przez 7 dni, a w przypadku abonentów paczka ważna jest do wystawienia najbliższej faktury.

Wielkanocny spot T‑Mobile, będący częścią kampanii „Jesteśmy dla Ciebie”, podobnie jak poprzedni, był nagrywany zdalnie, z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Efekty pracy ekipy produkcyjnej można oglądać od 8 do 13 kwietnia w telewizji, internecie oraz social mediach. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji  DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Aby w tym niełatwym czasie wspierać kompleksowo swoich klientów, T‑Mobile realizuje szereg działań można pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie”. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/dlaciebie.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: