Przedłużony okres gwarancyjny na urządzenia firmy Samsung.

Firma Samsung wydłuża okres napraw gwarancyjnych

Przedłużony okres gwarancyjny na urządzenia firmy Samsung. Samsung

Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.

  • Użytkownicy urządzeń marki Samsung, dla których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, nadal będą mogli skorzystać z napraw na warunkach gwarancyjnych.
  • Wydłużonym okresem napraw gwarancyjnych objęte są wszystkie urządzenia firmy Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń.
  • Od momentu rządowego pozwolenia na swobodne opuszczanie domu, użytkownicy mają 30 dni od zakończenia się obowiązywania ograniczeń na zgłoszenie wniosku o naprawę produktu.
  • Więcej informacji dotyczących napraw na warunkach gwarancyjnych można uzyskać kontaktując się z infolinią Samsung, która dostępna jest 24/7.

W odpowiedzi na obecną sytuację, Samsung stara się wesprzeć użytkowników, dbając jednocześnie o ich zdrowie i bezpieczeństwo. W związku z tym oferuje możliwość skorzystania z napraw na warunkach gwarancyjnych na wszystkie urządzenia marki Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń związanych z epidemią. Wydłużone naprawy gwarancyjne będą obowiązywały do momentu zniesienia ograniczeń dotyczących swobodnego przemieszczania się. Od tego dnia użytkownicy będą mieli 30 dni na zgłoszenie wniosku o naprawę swojego produktu.

Zgłoszenie naprawy

Aby zgłosić naprawę urządzenia, dla którego gwarancja wygasła w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, zachęcamy do kontaktu z infolinią Samsung, dostępną 24/7. Konsultanci przedstawią możliwości uzyskania wsparcia, również w okresie obowiązywania ograniczeń oraz zaproponują naprawę gwarancyjną, jeśli będzie ona dostępna – w zależności od zgłaszanego problemu i lokalnej dostępności usług serwisowych. Ze spersonalizowanego wsparcia można skorzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy.

Wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany na podstawie dokumentu zakupu produktu i nie wymaga dodatkowej rejestracji.

Więc informacji na temat przedłużonego okresu napraw gwarancyjnych można znaleźć na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/newsalert/118621/

Źródło tekstu: Samsung Polska

%d bloggers like this: