Promocja 7GB internetu za darmo w ofertach na kartę sieci T-Mobile potrwa od 25 marca do 1 kwietnia.

Kampania reklamowa ,,Bez nonsensów” w sieci T-Mobile dla firm

Źródło: T-Mobile
T-Mobile Polska

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej operatora T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES oraz nowe smartfony Samsung w supercenach.

Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania jest kontynuacją bardzo udanej komunikacji z września ubiegłego roku, która pozwoliła na wzmocnienie pozycji T‑Mobile na rynku, jako operatora oferującego unikatową usługę dla firm – nielimitowanego Internetu, który nie zwalnia. W taryfach MagentaBIZNES M, L oraz VIP operator oferuje Internet bez limitu, który nie zwalnia niezależnie od ilości wykorzystywanych danych. Dodatkowo, w wariancie VIP pobieranie danych z Internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobieranych danych.

W ramach oferty sieci T-Mobile MagentaBIZNES można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne promujące smartfon Samsung Galaxy S10 Lite.

T-Mobile Polska
T-Mobile Polska

W Internecie oprócz komunikacji oferty MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite, będzie również promowana oferta MagentaBIZNES z modelem Samsung Galaxy Note 10 Lite.

Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: