Kampania reklamowa UPC Polska promująca dekoder cyfrowy UPC TV 4K BOX

Kampania reklamowa promująca dekoder UPC TV 4K BOX

Kampania reklamowa UPC Polska promująca dekoder cyfrowy UPC TV 4K BOX UPC

 „Pięknie niewielki, wielce zaawansowany, najmniejszy w Polsce”


Nowoczesny dekoder od
sieci UPC Polska to odpowiedź na wiele potrzeb klientów, zamknięta w urządzeniu o nowoczesnym wyglądzie oraz kompaktowych wymiarach (80x80x18 i wadze 97 gramów). Można go przyczepić do tyłu telewizora i podłączyć przez WiFi. Staje się wtedy dyskretny i niewidzialny dla oka. Tak niewielki, a kryje w sobie tyle możliwości. Nowy tuner UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, z dźwiękiem przestrzennym Dolby. Sterowane głosem urządzenie zapewnia dostęp do telewizji na żywo, Replay TV, wideo na żądanie oraz szeregu aplikacji. Integracja z platformą Horizon GO pozwala na płynne kontynuowanie oglądania ulubionych programów np. na ekranie smartfona. Co więcej, dzięki profilom każdy z użytkowników zyskuje możliwość dopasowania telewizyjnej rozrywki do swoich potrzeb.


UPC TV 4K BOX to nie tylko innowacyjne podejście do cyfrowej rozrywki. Wykonanie obudowy dekodera w 35% z tworzywa sztucznego, pochodzącego z recyklingu oraz zmniejszony o 77% względem poprzedniej generacji urządzeń pobór energii pozwalają czerpać radość z treści najwyższej jakości, przy jednoczesnej dbałości o środowisko. Odpowiedzialne podejście przy projekcie nowego urządzenia potwierdza m.in. nominacja do nagrody VideoTech Innovation Award w kategorii Zrównoważony Rozwój.

W kampanii operator podkreśla pozycję Najbardziej Polecanego Operatora, a także lidera w zakresie najszybszego domowego internetu w Polsce, potwierdzonego przez dwa uznane rankingi prędkości sieci w Polsce, Ookla® Speedtest® oraz SpeedTest.pl.


Kampania telewizyjna sieci UPC Polska z nowym dekoderem UPC TV 4K BOX startuje 23 października. Dodatkowo w listopadzie działania promocyjne obejmą m.in. outdoor i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach.


Kampanię od strony strategii, kreacji oraz realizacji działań reklamowych przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

Źródło tekstu: UPC Polska

%d bloggers like this: