Nowa kampania reklamowa UPC Polska promuje usługi komórkowe
TELEKOMUNIKACJA

Kampania reklamowa UPC Polska promuje usługi komórkowe

Podaj dalej

Nowa kampania reklamowa UPC Polska promuje usługi komórkowe UPC

Sieć UPC Polska wystartowała z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero – UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych w super cenach.

Kluczowym celem kampanii przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero – UPCeusz. Tym razem widzowie zobaczą go podczas rodzinnej zabawy w kalambury i po raz pierwszy będą mieli także okazję usłyszeć jego głos.

Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy). Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

W ramach kampanii UPC promuje atrakcyjną ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za jedyne 20 złotych. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł mies. A do tego operator proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za jedyne 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0%, bez dodatkowych opłat na start.

Źródło tekstu: UPC Polska


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments