Internet światłowodowy do końca roku za darmo - nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile
INTERNET

Kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci T-Mobile – Światłowód do końca roku za darmo

Podaj dalej

Internet światłowodowy do końca roku za darmo - nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile T-Mobile

Operator T-Mobile nowy rok rozpoczął, oferując swoim nowym i obecnym klientom atrakcyjne oferty, tak aby 2021 rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Po ofercie z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku nadszedł czas na kampanię reklamową oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. Nowy spot reklamowy od dziś można zobaczyć w telewizji, radiu i internecie.

Życie wielu z nas przeniosło się w dużej mierze do naszych „czterech kątów”, a zdalna nauka i praca stały się nową codziennością. Gdy w domu nie wszystko układa się tak, jak byśmy tego chcieli, a do tego po raz kolejny jest problem z łączem internetowym, to czas na zmiany! Co prawda nie zapanujemy nad wszystkim, co dzieje się w domach naszych klientów, ale na pewno sieć T-Mobile może zapewnić dobrą jakość internetu światłowodowego, dzięki której będą mogli realizować wszystkie swoje codzienne obowiązku i przyjemności.

Najnowszy spot reklamowy promujący internet światłowodowy do końca roku za darmo możecie zobaczyć poniżej:

Światłowód za darmo do końca 2021

Nowa oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Osoby, które mają abonament na usługi głosowe w sieci T-Mobile lub go zakupią, mogą skorzystać z usługi internetu światłowodowego, nie ponosząc do końca roku żadnych opłat. Użytkownik może wybrać jedną z trzech prędkości: do 300, 600 lub 900 Mb/s. Umowa podpisywana jest na okres 24 miesięcy, a opłata miesięczna od 2022 roku będzie wynosić odpowiednio 59, 69 lub 89 zł miesięcznie.

Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments