W ramach akcji #zostanwdomu, którzy wybiorą usługe TIDAL w Plushu nie będzie pomniejszać pakietu danych.

Lil Wayne, amerykańska gwiazda światowego rapu, w reklamie Plusha promującej 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL

W ramach akcji #zostanwdomu, którzy wybiorą usługe TIDAL w Plushu nie będzie pomniejszać pakietu danych.
PLUS

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje korzystanie z 90-dniowego bezpłatnego dostępu do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych.

Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.

Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.

Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.    

Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w serwisie internetowym TIDAL to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie.

TIDAL to serwis muzyczny, w którym użytkownicy znajdą swoje ulubione utwory zarówno polskich, jak i zagranicznych artystów. Dodatkowo w serwisie znajdują się też materiały wideo, m.in. teledyski i nagrania z koncertów. Aplikacja posiada funkcję pobierania albumów na telefon, co umożliwia słuchanie muzyki nawet bez dostępu do Internetu. Serwis muzyczny TIDAL oferuje muzykę całkowicie bez reklam i jest ona odtwarzana nawet gdy aplikacja działa w tle, pozwalając na swobodne korzystanie z innych funkcji telefonu w tym samym czasie. Klienci korzystający z innych serwisów muzycznych mogą przenieść swoje playlisty do TIDAL za pomocą strony https://tidal.com/import-playlist.

Więcej informacji w regulaminie usługi TIDAL i na stronie internetowej plushbezlimitu.pl

Spot promujący nową kampanię Plusha:

Metryczka kampanii:

  1. Kampania: W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!
  2. Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne”
  3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  4. Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
  5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
  6. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert

Źródło tekstu: PLUS

%d bloggers like this: