Magdalena Jończak dołacza do sieci kablowej UPC Polska
|

Magdalena Jończak dołącza do operatora UPC Polska

Podaj dalej

Magdalena Jończak dołacza do sieci kablowej UPC Polska UPC

Do zespołu zarządzającego siecią UPC Polska dołączyła Magdalena Jończak, obejmując nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. strategii i transformacji.

Magda jest doświadczonym menedżerem z wieloma osiągnięciami w zakresie strategii wzrostu, strategii i transformacji cyfrowej, a także tworzenia wartości. Cieszę się, że dołączyła do zespołu UPC Polska i będzie wspierać spółkę w dalszym rozwoju, cyfrowej transformacji i umacnianiu strategicznej pozycji na polskim rynku

Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Ostatnie 15 lat Magdalena Jończak spędziła w różnych rolach kierowniczych, m.in. w firmie konsultingowej Deloitte a także, ostatnio, jako EVP Chief Value Officer w Synerise. Była zaangażowana w wiele rozległych projektów prowadzonych dla klientów z różnych branż, krajów oraz regionów. Jest absolwentką zarządzania strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, psychologii na Uniwersytecie SWPS, a także studiów podyplomowych w Harvard Business School. Aktywnie wspiera również organizacje pozarządowe, m.in. jako członek Rady Programowej Digital University czy mentorka młodych liderek w ramach inicjatywy Technologia w Spódnicy.

Branża telekomunikacyjna pełni dziś kluczową rolę w życiu klientów, społeczności i gospodarki, a jednocześnie sama stoi przed wyzwaniem głębokiej cyfrowej zmiany. Jest to bardzo ekscytujące wyzwanie zawodowe, dlatego cieszę się, że dołączyłam do tak ambitnego i doświadczonego zespołu w UPC, by wspólnie wdrażać dalsze inicjatywy wielowymiarowej transformacji w celu podnoszenia satysfakcji klientów i przyśpieszenia rozwoju w Polsce

Magdalena Jończak, VP ds. strategii i transformacji

Źródło tekstu: UPC Polska


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments