Netia wprowadza pakiet wsparcia od NetiaNext - Zdalny Pracownik

Netia wprowadza pakiet wsparcia NetiaNext – Zdalny pracownik

Netia wprowadza pakiet wsparcia od NetiaNext - Zdalny Pracownik Netia

Z myślą o wsparciu w zapewnieniu efektywnej i bezpiecznej pracy zdalnej – zwłaszcza w tych organizacji, które nie posiadają własnych, rozbudowanych zasobów IT – operator Netia stworzył elastyczne zestawy zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawy kompleksowych stanowisk komputerowych ze wsparciem IT pod nazwą „Zdalny pracownik”.

– Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm, pomimo bardzo trudnej sytuacji epidemicznej, broni się przez umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej, z powodu obaw o bezpieczeństwo danych oraz braku odpowiednich narzędzi komunikacyjnych i zasobów, które mogłyby wspierać pracujących zdalne. Problem ten dotyczy zwłaszcza podmiotów średniej wielkości, których skala działania nie uzasadnia budowania własnych, rozbudowanych struktur IT. Właśnie z myślą o takich organizacjach opracowaliśmy nowe promocyjne pakiety „Zdalny pracownik” – powiedział Rafał Bakalarz, Dyrektor Sprzedaży B2B ds. ICT.

W zestawach promocyjnych „Zdalny pracownik” dostępne są 4 elastyczne pakiety zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawa sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym, w cenach obniżonych nawet o kilkadziesiąt procent.

Bazowym i obligatoryjnym elementem jest pakiet „Praca zdalna”, który obejmuje dzierżawę laptopów marki Dell, nielimitowane połączenia i bezpieczną, opartą na chmurze operatora, komunikację zintegrowaną, dostępną na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca (Netia Unified Communications). Pracę zdalną nieprzerwanie (w trybie 24/7/365) wspierają specjaliści IT, zapewniający fachową i nielimitowaną obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym (Netia IT Support).

Pakiet bazowy pracy zdalnej można elastycznie rozbudowywać o kolejne nowoczesne usługi komunikacyjne (zebrane w pakiecie „Lepsza komunikacja”), począwszy od profesjonalnego systemu wideokonferencyjnego (Netia Video Anywhere), poprzez kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (Netia Contact Center), po komunikację bezprzewodową (Netia WIFI) i w pełni zintegrowane z rozwiązaniem Netia UC – usługi mobilne (Netia Mobile).

Kolejnym zestawem, wchodzącym w skład promocji jest „Bezpieczeństwo”, a w nim usługi zapewniające bezpieczeństwo danych przesyłanych wewnątrz organizacji (Netia Managed UTM, Netia Data Safe), chroniące zasoby poszczególnych organizacji przed zagrożeniami płynącymi z internetu (Netia DNS Shield), a także usługa automatycznego backupu w chmurze (Netia Data Protection).

Do oferty bazowej, zawierającej m.in. komputery przenośne wraz z obsługą zdalną, dołączyć można pakiet „Niezawodny sprzęt” z ofertą dzierżawy na atrakcyjnych warunkach monitorów od firmy Dell oraz sprzętu audio-wideo od Logitech.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/rozwiazania/chce-znalezc-rozwiazania-dla-pracy-zdalnej

Źródło tekstu: Netia

%d bloggers like this: