Netia z kompleksową usługą techniczną wsparcia IT i dzierżawy komputerów.

Netia z kompleksową usługą techniczną wsparcia IT i dzierżawy komputerów

Netia z kompleksową usługą techniczną wsparcia IT i dzierżawy komputerów. Netia

Netia IT Support, to nowa usługa kompleksowego wsparcia technicznego IT dla biznesu, wraz z (opcjonalną) dostawą komputerów Dell na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. Koszt podstawowego abonamentu z nielimitowanym wsparciem zdalnym, wraz z dzierżawą komputera przenośnego, to nieco ponad 100 zł netto miesięcznie za stanowisko!

Usługa Netia IT Support zapewnia nieprzerwaną, fachową obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym. Niezależnie od wybranego wariantu, Netia oferuje nielimitowaną liczbę interwencji zdalnych.

– Korzystanie z zewnętrznych usług wsparcia IT – czym zainteresowanie wg. badań, deklaruje wciąż ok. 70 proc. firm – pozwala też na optymalizację działania własnych sił IT i koncentrację personelu na projektach rozwojowych. Daje też dużą elastyczność i możliwość ograniczenia kosztów administracyjnych związanych z tworzeniem nowych stanowisk pracy, szkoleniami oraz certyfikacjami pracowników. – powiedział Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii.

– Dzięki dostępowi do pełnego wachlarza narzędzi do zdalnego monitoringu i pełnej dostępności zasobów Help Desk Netii, nasza usługa możę być doskonałym wsparciem systemu zapewnienia ciągłości działania firm – dodał Krzysztof Jaworski.

Wysoką jakość i pełną ciągłość wsparcia zdalnego w usłudze Netia IT Support zapewnia Help Desk z licznymi specjalistami oraz zespoły lokalnego wsparcia technicznego na terenie całego kraju.  

Do wyboru są 3 predefiniowane warianty abonamentu Netia IT Support (Basic, Standard, Premium) oraz wersja Custom. Poszczególne plany różnią się zakresem wsparcia oraz czasem dostępności i SLA Już w bazowym wariancie Netia zapewnia utrzymanie wszystkich aplikacji biurowych, które mają aktualne wsparcie ze strony ich producenta. W wyższych planach Netia zapewnia m.in. zdalną konfigurację sprzętu sieciowego (routery, access pointy, itp.). W pakiecie Custom oferta jest tworzona razem z klientem, a wycena jest efektem niestandardowych wymagań i dedykowanego cennika. Cennik abonamentów predefiniowanych dostępny na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/it-solutions/netia-it-support

Partnerem Netii w zakresie usługi IT Support jest firma Dell, przodujący producent sprzętu komputerowego dla biznesu. Dell zapewni również bezpośrednie dostawy komputerów przenośnych i stacjonarnych.

– Obecny na rynku konsumenckim trend “używam, nie posiadam”, jest coraz chętniej adoptowany także przez klientów biznesowych. W modelu tym istotna jest jakość obsługi, jaką dostawca może zagwarantować. W Dell Technologies właśnie poziom świadczonych usług wsparcia poczytujemy sobie za jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych – powiedział Dariusz Piotrowski, General Manager Dell Technologies Polska.

W ramach usługi Netia może objąć wsparciem IT również aktualnie posiadane komputery klienta. Minimalny próg liczby obsługiwanych stanowisk wynosi 5, a minimalny okres, na jaki zawierana jest umowa serwisowa to 12 miesięcy. W przeciwieństwie do ofert innych operatorów telekomunikacyjnych, aby korzystać z usługi Netia IT Support dana firma nie musi być użytkownikiem innych usług Netii.

Kwestie związane z profesjonalnym outsourcingiem IT będą tematem najbliższego spotkania z cyklu Biznes to Wiedza w formie on line w dniu 28 kwietnia o godzinie 11.00. Więcej informacji i zapisy na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/lp/biznes_to_wiedza_it_support

Źródło tekstu: Netia

%d bloggers like this: