"Nieobecni" są wśród nas - poruszająca kampania platformy Player i fundacji ITAKA.

“Nieobecni” są wśród nas – poruszająca kampania serwisu Player i fundacji ITAKA

"Nieobecni" są wśród nas - poruszająca kampania platformy Player i fundacji ITAKA. TVN Grupa Discovery

W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji “Nieobecni są wśród nas”. Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.

Corocznie w Polsce w tajemniczych okolicznościach znika bez śladu około 18 tysięcy ludzi. Mało kto jednak zdaje sobie z tego sprawę. Dla jednych to tylko liczby, a dla niektórych mąż, żona, rodzic, dziecko, przyjaciel. Serwis internetowy Player i fundacja ITAKA połączyły siły, chcąc zwrócić uwagę wszystkich na ten powszechny, a jakże często niezauważany, problem społeczny.

“Nieobecni są wśród nas” to pierwsza odsłona kampanii, na którą składają się trzy spoty z udziałem Justyny Wasilewskiej, Anny Dymnej i Piotra Głowackiego – gwiazd najnowszej produkcji Player Original “Nieobecni”. Do powstania serialowego projektu twórców zainspirowało samo życie, czyli przypadki najgłośniejszych zaginięć ludzi w Polsce. 

Źródło tekstu: TVN Grupa Discovery

%d bloggers like this: