Nowa kampania reklamowa Netii promujaca internet z telewizją

Nowa kampania reklamowa Netii promująca internet z telewizją

Nowa kampania reklamowa Netii promujaca internet z telewizją Netia

Netia wystartowała z kampanią reklamową ATL, która wspiera sprzedaż zestawów szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z zupełnie nową ofertą pakietów telewizyjnych. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki wgryzają się w zalety pakietu 100 kanałów TV i światłowodowego internetu do 300 Mb/s za 60 zł miesięcznie.

Zupełnie nowa oferta pakietów telewizyjnych operatora Netia zadebiutowała na początku lipca 2020 roku, wspierana kampanią BTL pod hasłem „Nowe pakiety jak rakiety”. Od 24 sierpnia 2020 roku rusza natomiast kampania telewizyjna, w której po raz kolejny widzowie spotkają grupę sympatycznych, świetlistych stworzeń, inspirowanych kornikami. Bohaterowie nowego spotu – powszechnie znani eksperci od drążenia kanałów – entuzjastycznie oceniają bestseller nowej gamy ofertowej: pakiet 100 kanałów w zestawie z dostępem do internetu o prędkości pobierania do 300 Mb/s za jedyne 60 zł miesięcznie.

– W dość intensywnej kampanii TV, która potrwa do 4 października br., wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot. Będzie on emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Duża elastyczność, atrakcyjne ceny

W ramach nowej oferty abonenci mają do wyboru trzy warianty pakietów popularnych kanałów telewizyjnych, które zawierają: 78, 100 lub 183 pozycje oraz liczne warianty szybkiego dostępu do internetu. Podstawowe zestawy usług TV z internetem do 300 Mb/s kosztują odpowiednio: 50 zł, 60 zł i 90 zł (w pierwszym miesiącu dostęp do pełnej oferty gratis). Każdy z zestawów można poszerzyć m.in. o liczne pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s. Oferta dodatkowych treści premium składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, Filmbox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu aż 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.

Nowoczesny dekoder EvoBox

Nowa oferta TV Netii powstała we współpracy z Grupą Polsat. Współpraca nie ogranicza się jedynie do kwestii programowych, a obejmuje również stronę techniczną, w tym nowoczesne dekodery Netia EvoBox. Przystosowana do potrzeb klientów Netii wersja dekodera EvoBox, który jest bezpłatnie udostępniany wraz z usługą TV. Drugi (i kolejne) dekodery Netia EvoBox z ofertą TV analogiczną jak na pierwszym urządzeniu (multiroom), dostępne są za zaledwie 10 zł miesięcznie!

Źródło tekstu: Netia

%d bloggers like this: