Nowa kampania reklamowa programu smartDOM
| |

Nowa kampania reklamowa programu smartDOM

Podaj dalej

Nowa kampania reklamowa programu smartDOM Polsat Box

Ruszyła nowa kampania reklamowa skierowana do klientów platformy Polsat Box – „Wybierz swoje wszystko” w ramach programu smartDOM. W dwóch spotach telewizyjnych występują m.in. Sanah i Antoni Królikowski. W przygotowanej dla klientów Polsat Box giga ofercie Plus oferuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 30 GB za 30 zł miesięcznie. Do tego dwa nowoczesne telefony 5G do wyboru: Samsung Galaxy A52s 5G lub Oppo Reno5 Z 5G w supercenie.

W ramach programu smartDOM Plus przygotował wyjątkową ofertę dla klientów platformy Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Ofertę wspierają dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne zrealizowane we współpracy z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz&Friends). Można je oglądać w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN. Kampania prowadzona jest także w stacjach radiowych i online.

W rolach głównych występują Sanah i Antoni Królikowski, którzy z radością witają nowych sąsiadów, posiadających bogatą ofertę programową Polsat Box, i zachęcają ich do skorzystania z atrakcyjnej oferty sieci Plus z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami oraz aż 30 GB za 30 zł miesięcznie z rabatami w smartDOM.

Spoty można obejrzeć tutaj i tutaj

Kampania skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych abonentów Polsat Box. Pokazuje możliwość uzyskania dodatkowych oszczędności, dzięki połączeniu kilku produktów i ofert dostępnych w Grupie Polsat Plus.

Metryczka kampanii:

Kreacja: Agencja Freundschaft

Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk

Postprodukcja: wideo – Televisor ; audio – Ztudio&Burza

Reżyser: Piotr Janowski

Media: TV, online, radio

Dom mediowy: Vizeum

Źródło tekstu: Polsat Box


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments