Nowe kampanie reklamowe operatora T-Mobile - ,,Korzyści dla domu"
| |

Nowe kampanie reklamowe T-Mobile – ,,Korzyści dla domu”

Podaj dalej

Nowe kampanie reklamowe operatora T-Mobile - ,,Korzyści dla domu" T-Mobile

Operator T‑Mobile nieustannie zmienia się dla swoich klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nowe pomysły i projekty. Ruszając z najnowszym programem „Korzyści dla domu” został wprowadzony nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy marki T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie reklamowe przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach takich jak np. Facebook czy Twitter.

Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”. Zmiany komunikacji marki są zapowiedzią licznych nowości produktowych, które wprowadzane będą przez T‑Mobile w nadchodzących miesiącach.

Program „Korzyści dla domu” łączy usługi dla domu i rodziny, w ramach której operator T‑Mobile dzieli się z abonentami usługami z najwyższej półki i mnoży dla nich rabaty. Jak to działa? Im więcej usług, tym więcej zniżek. Ponadto w ofercie udostępnia pół roku internetu światłowodowego za darmo i rabaty na urządzenia sięgające nawet do 1000 zł.

Szczegółowe informacje na temat programu „Korzyści dla domu” dostępne są na stronie internetowej https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/dla-rodziny.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments