Nowość „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" na antenie stacji TVN, TTV oraz w telewizji Player

Nowy program „MądrzeJEMY” z Katarzyną Bosacką na antenie stacji TVN, TTV oraz w serwisie internetowym Player

Nowość „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" na antenie stacji TVN, TTV oraz w telewizji Player TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery

Jak jeść mądrze? Czy istnieją zdrowsze alternatywy dla znanych już wcześniej produktów? Co zrobić, żeby zmienić nawyki żywieniowe metodą małych kroków? „MądrzeJEMY” to nowy program, w którym dziesięcioro uczestników pod okiem Katarzyny Bosackiej podejmie próbę zmiany swoich dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych.

W ciągu dziesięciu tygodni prowadząca program Katarzyna Bosacka razem z uczestnikami projektu „MądrzeJEMY” zgłębi tematykę zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów. Wszystko po to, by jeść i żyć bardziej świadomie. Uczestnicy programu przejdą przez serię eksperymentów związanych z codziennym nawykami żywieniowymi. W każdym z odcinków prowadząca doradzi, po jakie produkty warto sięgać, aby jeść mądrze. Sprawdzi również sklepowe półki i rozszyfruje etykiety produktów, wskazując na ich dobre i złe składniki. W programie odwiedzimy także gospodarstwa i fermy lokalnych producentów. Pokażemy, jak powstają najlepszej jakości produkty spożywcze, które trafiają na sklepowe półki, a finalnie na nasz talerz?

Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 24 października 2020 roku. „MądrzeJEMY” emitowane będzie na antenie stacji TVN, TTV oraz w telewizji internetowej Player. Na potrzeby programu powstała dedykowana strona internetowa, zawierająca materiały edukacyjne z zakresu zdrowego odżywiania oraz konkurs – podziel się swoimi racjonalnymi praktykami żywieniowymi w formie przepisów kulinarnych. W kolejnych tygodniach widzowie będą mogli zaprezentować swoje propozycje dań pełnych zdrowia na każdy z pięciu posiłków w ciągu dnia. Szczegóły konkursu już 26 października na stronie konkurs.tvn.pl. Akcja jest wspólną inicjatywą TVN Grupa Discovery oraz Carrefour Polska. Za koncepcję i działania strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime oraz Dom Mediowy Arena Media.

Źródło tekstu: TVN Grupa Discovery

%d bloggers like this: