Od 1 lipca CANAL+ FAMILY w ofercie Biura reklamy TVN Media.

Od 1 lipca CANAL+ FAMILY w ofercie Biura reklamy TVN Media

Od 1 lipca CANAL+ FAMILY w ofercie Biura reklamy TVN Media. TVN Discovery Polska

Od 1 lipca 2020 roku stacja CANAL+ FAMILY znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.

Od drugiej połowy 2020 roku TVN Media będzie reprezentować handlowo stację CANAL+ FAMILY z portfolio Platformy CANAL+. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w zakresie sprzedaży spotowej oraz sponsoringowej.

Canal+ Family to 24-godzinny kanał premium obejmujący specjalne pasma dla całej rodziny. W ramówce znajduje się bogata oferta seriali i filmów familijnych, animowanych filmów dla dzieci oraz przyrodniczych filmów dokumentalnych.

Udział stacji w pierwszych pięciu miesiącach br. wyniósł 0,09% SHR (W16-49). Dodatkowym atutem z punktu widzenia dotarcia do grup o wysokim potencjale zakupowym jest duży odsetek widzów stacji CANAL+ FAMILY dysponujących bardzo wysokim dochodem. Stanowią oni aż 78% widowni kanału.

Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Oferta Premium TV obejmuje 57 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w 2019 r. wyniósł 27,3%SHR w grupie A16-49.

DANE: NAM, I-V 2020, SHR% W16-49, ADH% Total TV, I-XII 2019, SHR% A16-49.

Źródło tekstu: TVN Discovery Polska

%d bloggers like this: