Operator T-Mobile dołącza do akcji #GOTOWIDOPOMOCY.

Operator T-Mobile dołącza do akcji #GOTOWIDOPOMOCY

Operator T-Mobile dołącza do akcji #GOTOWIDOPOMOCY. T-Mobile

Firma T‑Mobile Polska, w ramach akcji Fundacji Legii #GOTOWIDOPOMOCY, udostępnił i skonfigurował specjalny telefon pomocowy, dzięki któremu seniorzy będą mogli otrzymać kompleksową pomoc w czasie epidemii COVID-19.

Akcja #GOTOWIDOPOMOCY skierowana jest do osób starszych, których zdrowie i życie jest szczególnie narażone w trakcie epidemii. Jest to grupa społeczna, która często znajduje się w najtrudniejszej sytuacji, nie tylko społecznej, ale także ekonomicznej. Pod numerem 800919160 Fundacja Legii razem z operatorem T‑Mobile Polska uruchomiła telefon pomocowy dla osób starszych powyżej 65. roku życia, którzy mogą kontaktować się w sprawie wieloaspektowego wsparcia w takich kwestiach jak: telefon zaufania (usługa telefonpogadania.pl, przygotowana przez Fundację „Otwarte Idee” wraz z T‑Mobile Polska), przygotowanie i dostarczenia żywności i leków, dostarczenie ciepłych posiłków, pomoc technologiczna (obsługa komputera i znajdowanie najważniejszych informacji w internecie obsługiwana przez pracowników firmy T‑Mobile). Telefon pomocowy będzie czynny codziennie w godzinach 12:00 – 17:00.

Legia Warszawa uruchamia pierwszą kompleksową akcję pomocową w stolicy, a docelowo także w całym województwie mazowieckim, zapewniającą realne, bezpośrednie wsparcie seniorom w czasie epidemii COVID-19. Osobom starszym zostaje zaoferowana pomoc zarówno w kwestii otrzymania posiłków, dostarczenia żywności, leków, jak i wsparcia technologicznego oraz psychologicznego. W bezprecedensowy projekt #GOTOWIDOPOMOCY został zaangażowany cały klub wraz z zespołem wolontariuszy, wspieranym przez partnera strategicznego akcji Związek Harcerzy Rzeczpospolitej.

Operator T‑Mobile Polska podjął szereg działań, aby zagwarantować Polakom najwyższą jakość usług, bezpieczne funkcjonowanie w czasie epidemii i być w stałym kontakcie z najbliższymi. W ramach działań CSR-owych operator wdrożył dodatkowe rozwiązania mając na uwadze zwiększone potrzeby korzystania z usług internetowych przez klientów indywidualnych i biznesowych. Dodatkowo przeprowadził szereg inicjatyw i działań wspierających pracowników ochrony zdrowia, nauczycieli i uczniów.  Wraz z Fundacją „Otwarte Idee” firma uruchomiła bezpłatną linię telefoniczną dla seniorów, Telefon Pogadania, który będzie również dostępny w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: