|

Platforma Viaplay w sieci kablowej UPC

Podaj dalej

Platforma Viaplay w sieci kablowej UPC

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) i polski operator telewizji kablowej UPC podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną, aby udostępnić klientom UPC usługę strumieniową Viaplay Grupy NENT. Platforma streamingowa Viaplay zadebiutuje w Polsce 3 sierpnia z wyjątkową kombinacją Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i najlepszych sportów na żywo, takich jak piłka nożna Bundesliga, z Premier League i Formułą 1, które zostaną dodane w nadchodzących latach. Wkrótce zostanie ogłoszona data uruchomienia usługi dla klientów operatora UPC.

Viaplay będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów sieci kablowej UPC w różnych pakietach telewizyjnych w atrakcyjnych promocjach. Viaplay będzie również dostępny jako dodatkowa subskrypcja, a aplikacja Viaplay zostanie w odpowiednim czasie zintegrowana z najnowszym dekoderem TV 4K Box UPC. Należąca do Liberty Global oferta UPC dla polskich klientów obejmuje telewizję, dostęp szerokopasmowy, telefonię i telefonię komórkową.

Kim Poder, dyrektor handlowy NENT Group: „Cieszymy się, że możemy współpracować z UPC, aby udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję rynkową UPC na obszarach miejskich, umowa ta doskonale uzupełnia nasze inne partnerstwa w kraju. Widzowie w Polsce mają wiele do zaoferowania Viaplay, a kolejne umowy dystrybucyjne są w drodze.

Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska: „Nasza współpraca z Grupą NENT pokazuje nasze wieloletnie zaangażowanie w agregację treści najwyższej jakości i dostarczanie najlepszej w swojej klasie rozrywki na rynku. Szczególnie cieszy nas, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do najwyższej jakości treści sportowych, w tym m.in. Bundesligi, Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencyjnej UEFA, a także Premier League od 2022 roku, które przyczynią się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce.

W Polsce Viaplay wystartuje w cenie 34 zł miesięcznie z atrakcyjną promocją początkową i będzie dostępny za pośrednictwem partnerów zewnętrznych i bezpośrednich subskrypcji. Usługa jest obsługiwana przez szeroką gamę urządzeń i platform, w tym inteligentne telewizory marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL; smartfony i tablety z systemem operacyjnym iOS i Android; Chromecast i Apple TV; PlayStation 4 i 5 oraz Xbox One; oraz PC i Mac.

Źródło tekstu: Viaplay


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments