|

Platforma Viaplay w sieci kablowej Vectra

Podaj dalej

Platforma Viaplay w sieci kablowej Vectra

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) i wiodący polski operator telewizji kablowej Vectra uzgodnili wieloletnią umowę dystrybucyjną, dzięki której usługa przesyłania strumieniowego Viaplay Grupy NENT będzie dostępna dla 1,7 miliona klientów operatora Vectra. Platforma streamingowa Viaplay zadebiutuje w Polsce 3 sierpnia z wyjątkową kombinacją Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i najlepszych sportów na żywo, takich jak piłka nożna Bundesliga, z Premier League i Formułą 1, które pojawią się w nadchodzących latach.

Od 3 sierpnia klienci Vectry mogą dodać abonament Viaplay do swoich pakietów telewizyjnych, szerokopasmowego internetu lub telefonów komórkowych. Aplikacja Viaplay będzie również dostępna na TV Smart 4K Box, najnowszym dekoderze Vectry opartym na systemie operacyjnym Android TV. Vectra, największy pod względem abonentów operator telewizji kablowej w Polsce, wprowadziła latem 2020 roku TV Smart, umożliwiając widzom korzystanie z jej treści na terenie całej Polski i UE. Viaplay dołączy i wzbogaci platformę TV Smart od momentu jej uruchomienia w Polsce.

Kim Poder, Chief Commercial Officer Grupy NENT: „Ta umowa z największym polskim graczem telewizji kablowej pokazuje długoterminową atrakcyjność Viaplay dla lokalnych widzów. Na wszystkich naszych rynkach zapewnienie szerokiej dostępności Viaplay jest strategicznym priorytetem, a współpraca z Vectrą stwarza wiele możliwości. Z niecierpliwością czekamy na powitanie klientów Vectry w naszej wyjątkowej ofercie przesyłania strumieniowego i niedługo ogłosimy dalsze partnerstwa w Polsce”.

Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra: „Naszą misją jest spełnianie oczekiwań naszych klientów i zapewnienie im dostępu do najlepszej rozrywki opartej na najnowszych technologiach. Jesteśmy niezmiernie dumni, że byliśmy jednymi z pierwszych, którzy podpisali umowę z Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) w Polsce. Viaplay to kolejna bardzo angażująca usługa dla entuzjastów kina i sportu w portfolio produktów naszej firmy. Dzięki usłudze TV Smart nasi klienci mogą również zabrać ze sobą Viaplay w każde miejsce w Polsce i UE, gdzie jest dostęp do internetu.”

W Polsce platforma Viaplay wystartuje w cenie 34 zł miesięcznie z atrakcyjną promocją początkową i będzie dostępny za pośrednictwem partnerstw zewnętrznych i bezpośrednich subskrypcji. Usługa jest obsługiwana przez szeroką gamę urządzeń i platform, w tym inteligentne telewizory marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL; smartfony i tablety z systemem iOS i Android; Chromecast i Apple TV; PlayStation 4 i 5 oraz Xbox One; oraz PC i Mac.

Obecnie 25% z 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce ma subskrypcję strumieniową, przy średniej 1,5 subskrypcji na gospodarstwo strumieniowe. Oczekuje się, że obie liczby znacznie wzrosną wraz z dojrzewaniem rynku w nadchodzących latach.

W regionach skandynawskich i bałtyckich Grupa NENT współpracuje w zakresie dystrybucji z operatorami i dostawcami usług, takimi jak Allente, Boxer, Stofa, Waoo i YouSee (Dania); Eliza (Estonia); Allente, DNA, Elisa i Telia (Finlandia); Tet (Łotwa); Allente, Altibox, Get, NextGenTel, RiksTV i Telenor (Norwegia); oraz A3, Allente, Bahnhof, Com Hem, Connext TV, Junet, Kalejdo, Mediateknik, Ownit, Sappa, Serverado, Telia i Universal Telecom (Szwecja).

Źródło tekstu: Viaplay


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments