Potwierdzenie tożsamości online w T-Mobile Polska

Potwierdzenie tożsamości online w T-Mobile Polska

Potwierdzenie tożsamości online w T-Mobile Polska T-Mobile

T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom posiadającym ofertę Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej. Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jest jeszcze prostszy i wygodniejszy.

Dzięki współpracy sieci T-Mobile i KIR usługa mojeID, umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej. To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który dostrzega, jak istotna jest cyfrowa identyfikacja klientów. Pomaga ona m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Operator T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.

Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu tego roku firma uruchomiła subskrypcyjną wersję oferty – Heyah 01, oferując klientom korzystanie z usług co drugi miesiąc za darmo. To jedyne takie rozwiązanie w Polsce. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 to jeszcze większa wygoda dla klientów. Pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: