Program śniadaniowy „Dzień Dobry TVN” liderem w grupie komercyjnej!

Program śniadaniowy „Dzień Dobry TVN” liderem w grupie komercyjnej!

Podaj dalej

Program śniadaniowy „Dzień Dobry TVN” liderem w grupie komercyjnej! TVN Grupa Discovery

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej. W marcu i kwietniu był to najchętniej oglądany program śniadaniowy wśród widzów w wieku 16 – 49.

Od początku 2021 roku „Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycje lidera wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej. W kwietniu odcinki emitowane od poniedziałku do piątku śledziło średnio ponad 300 tysięcy widzów. Największą widownię gromadziły wydania weekendowe – niemal 600 tysięcy widzów.  

Udział w rynku w grupie 16 – 49 wynosił 10,30% (wydania od poniedziałku do piątku) oraz 11,63% (wydania weekendowe). Również w marcu najchętniej oglądane były odcinki emitowane w weekendy. Ich średnia widownia wyniosła 580 tysięcy widzów, co przełożyło się na 11.08% udziału w rynku.

Źródło tekstu: TVN Grupa Discovery


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments