Promocja 7GB internetu za darmo w ofertach na kartę sieci T-Mobile potrwa od 25 marca do 1 kwietnia.

Sieć T-Mobile Polska gotowa na zwiększone obciążenie sieci. Zwiększa się liczba połączeń i ilość przesyłanych danych

Od 12 marca 50% więcej połączeń głosowych, natomiast wykorzystanie danych internetowych o 20% więcej w T-Mobile Polska.Źródło: T-Mobile
T-Mobile Polska

Infrastruktura operatora T‑Mobile Polska jest przygotowana na zwiększone zapotrzebowanie na usługi, zarówno internetowe, jak i głosowe. Liczba połączeń wzrosła w ostatnich dniach średnio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.

W związku z zagrożeniem koronawirusem wielu Polaków postanowiło pozostać w domu – w tej sytuacji możliwość kontaktu z bliskimi oraz kontynuowania aktywności zawodowej stają się szczególnie ważne. Infrastruktura firmy T-Mobile jest gotowa do zapewnienia usług, również w przypadku zwiększonego obciążenia sieci.

Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń – tylko od czwartku, 12 marca, odnotowaliśmy średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T‑Mobile. Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%. W weekend również zanotowaliśmy wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00).

Zdajemy sobie sprawę, że dla bardzo wielu klientów możliwość komunikacji, swobodnego dostępu do usług telekomunikacyjnych jest obecnie szczególnie ważna. Przewidując, że klienci mogą potrzebować więcej danych niż zwykle, w ostatni piątek, 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, marka T-Mobile zaoferowała klientom 3GB danych w aplikacji Mój T‑Mobile. Również w tym tygodniu przygotowała dla klientów kolejne darmowe gigabajty, które będzie można aktywować w aplikacji.

Operator Przypomina również, że sklepy T‑Mobile znajdujące się w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy piątkowa decyzja rządu, pozostaną zamknięte. Otwarte pozostają sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników, w pierwszej kolejności firma T-Mobile zachęca do korzystania z aplikacji Mój T‑Mobile, w której można zrealizować większość operacji na koncie klienta w tym opłacenie faktury, doładowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: