Świateczne prezenty MIX BOX-ów operatora T-Mobile

Świąteczne prezenty MIX BOX-ów w sieci T-Mobile

Świateczne prezenty MIX BOX-ów operatora T-Mobile T-Mobile

Odliczanie do tegorocznych świąt już wystartowało, a operator T-Mobile, po przygotowaniu niespodzianek dla klientów abonamentowych, wciąż nie odstępuje na krok świętego Mikołaja. Tym razem wspiera jego działania i magię świąt oferując atrakcyjne MIX BOX-y ze smartfonami i gadżetami. Powiększa w ten sposób liczbę prezentowych okazji, po które warto sięgnąć, zanim na niebie rozbłyśnie pierwsza, świąteczna gwiazdka.

Niektórzy lubią wybierać i komponować prezenty, inni w panice szukają inspiracji, rozglądając się za gotowymi pomysłami. Niezależnie od podejścia do gwiazdkowych podarunków, obie grupy z pewnością znajdą coś dla siebie w świątecznej i różnorodnej ofercie MIX BOX-ów.

Znajdź swój świąteczny MIX BOX
Czy to przed świętami, czy w ich trakcie każdy działa w swoim rytmie, dlatego w tym roku sieć T-Mobile postawiła na zestawy muzyczne. W pierwszym MIX BOX-ie klienci znajdują smartfon Xiaomi Redmi 9AT ze słuchawkami bluetooth Xiaomi za 1 zł w miesięcznym doładowaniu 50 zł. W ramach oferty klient może korzystać z rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitów, pakietu 9 GB oraz oglądać wideo bez zużycia gigabajtów. Drugi świąteczny MIX BOX zawiera smartfon LG K22 wraz z głośnikiem bluetooth LG, a w trzecim wariancie przygotowany jest smartfon Nokia 2.3 oraz bidon. Te dwa zestawy są dostępne w cenie 1 zł w doładowaniu miesięcznym 40 zł, na które składają się nielimitowane SMS-y i MMS-y, nielimitowane rozmowy w T-Mobile i Heyah, 400 minut do wszystkich oraz 6 GB internetu.

Kampania się rozkręca
Drugiej odsłonie kampanii świątecznej towarzyszy 30-sekundowy spot reklamowy. Pokazuje on pracę świętego Mikołaja przy przygotowaniu prezentów od kuchni, która za sprawą MIX BOX-a nabiera odpowiedniego rytmu.

Materiał będzie emitowany w telewizji już od 10 listopada 2020 roku. Kampania będzie dostępna również w radiu, internecie i mediach społecznościowych (m.in. facebook, twitter). Całą kampanię opracował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), z kolei działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzić będzie VMLY&R.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska

%d bloggers like this: