Telefon i abonament przez pół roku za 0 zł w nowej kampanii reklamowej T-Mobile
INTERNET | TELEKOMUNIKACJA

Telefon i abonament za 0 zł w nowej kampanii reklamowej T-Mobile

Podaj dalej

Telefon i abonament przez pół roku za 0 zł w nowej kampanii reklamowej T-Mobile T-Mobile

Operator T-Mobile chce, aby ten rok był lepszy niż poprzedni. Taką obietnicę składa swoim klientom i nie czeka z założonymi rękami. Rok 2021 rozpoczął atrakcyjnymi ofertami zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów, a już od najbliższej soboty, 13 lutego ofertę z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer będzie promować nowy spot reklamowy. Kampanię można śledzić w telewizji, radiu i internecie.

Ubiegły rok nie należał do najłatwiejszych, a rozpoczęty niedawno rok 2021 to doskonały czas na zmiany. Pechowy dzień? Monotonia i ograniczony kontakt z bliskimi, a do tego problemy z telefonem i połączeniami? Nie wszystkie problemy mogą być rozwiązane, ale T-Mobile na pewno ma dla nowych klientów świetne rozwiązanie, które pozwoli im cieszyć się nowoczesnym smartfonem i dobrą jakością sieci – a to wszystko aż przez pół roku bez opłat! Świat od razu wydaje się odrobinę lepszy, prawda?

Oferta na abonament dla nowych klientów

W nowej kampanii reklamowej sieć T-Mobile prezentuje ofertę dla osób przenoszących numer – nowy klient będzie mógł wybrać ofertę abonamentową XS, S, M lub L z dowolnym telefonem, zaś w powitalnym prezencie otrzyma prezent w postaci opłaconych już usług i rat za wybrane urządzenie za pół roku. W tym wariancie umowa jest podpisywana na okres 24 miesięcy i 36 rat za urządzenie z opłatą początkową za telefon. Ponadto nowy klient, dołączając do magentowej ekipy, będzie mógł skorzystać ze zniżek rodzinnych oraz promocyjnej oferty na światłowód.

W spotach będzie można zobaczyć trzy warianty z telefonami objętymi promocją, czyli: Xiaomi Redmi Note 9T 5G, Oppo A15s i Motorola Moto E7 Plus.

Kampania reklamowa promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło tekstu: T-Mobile Polska


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments