Wyniki finansowe sieci UPC Polska za trzeci kwartał 2020 roku

Wyniki finansowe operatora UPC Polska za trzeci kwartał 2020 roku

Wyniki finansowe sieci UPC Polska za trzeci kwartał 2020 roku UPC

Pomimo bezprecedensowych wyzwań, jakie przyniosła ze sobą pandemia, w III kwartale 2020 roku operator UPC rozpoczął ekspansję najwyższej klasy usług cyfrowych w nowych lokalizacjach POPC i na nowo zdefiniowało cyfrową rozrywkę, wprowadzając na rynek najbardziej innowacyjny nowy dekoder UPC 4K TV BOX. Przyspieszyło to wzrost bazy klientów o 9 200 nowych subskrybentów, do wyniku 1 503 500, a liczba subskrypcji cyfrowych wzrosła o 23 500, osiągając 3 221 700.

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA III kwartału 2020

  • Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC: najszybszy internet wśród operatorów ogólnopolskich, cyfrowa rozrywka i usługi mobilne w nowych lokalizacjach objętych sieciami POPC
  • Nowy wymiar telewizyjnej rozrywki dzięki wprowadzeniu na rynek najbardziej innowacyjnego, najmniejszego i ekologicznego dekodera UPC 4K TV BOX
  • Wzrost bazy usług cyfrowych o 13 200 subskrypcji internetu do poziomu 1 263 400 oraz o 18 500 subskrypcji telewizji do poziomu 1 305 800
  • Dalszy wzrost bazy usług mobilnych o 6 100 abonamentów dodanych w III kwartale, co dało wynik 28 300 na koniec września 2020 roku
  • Rozszerzenie zasięgu o 22 600 nowych gospodarstw domowych dodanych w III kwartale, do łącznie 3 606 000 gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC
  • Wspieranie przedsiębiorców, innowatorów i społeczeństwa dzięki 7. edycji Programu Think Big: Think Digital

III kwartał 2020 roku był kolejnym niezwykłym okresem dla UPC Polska i naszych klientów. Rozpoczęliśmy ekspansję naszych usług w nowych lokalizacjach POPC w całej Polsce i wprowadziliśmy najmniejszy, najbardziej innowacyjny i ekologiczny UPC 4K TV BOX, na nowo definiując cyfrową rozrywkę. Pomimo pandemii przyspieszyliśmy nasz rozwój i nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów, przekraczając granicę 1,5 miliona klientów. Jestem dumny z tego, jak zespół UPC realizował swoją misję i dążył do dostarczania naszym klientom najlepszych w swojej klasie usług cyfrowych na polskim rynku.

Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC w nowych lokalizacjach

W III kwartale 2020 roku sieć kablowa UPC rozpoczęła ekspansję swoich usług cyfrowych w nowych lokalizacjach i pozyskała nowych klientów, wykorzystując sieci światłowodowe zbudowane w ramach programu POPC. Dzięki temu do końca 2024 roku rozszerzy zasięg swojej oferty o blisko 1,7 mln gospodarstw domowych w Polsce, umożliwiając nowym klientom korzystanie z najszybszego internetu i najlepszej cyfrowej rozrywki, a także wesprze firmy w  maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych w trudnych czasach pandemii. Dodatkowo, w III kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój obecnej sieci, dodając 22 600 nowych domostw do jej zasięgu, do łącznie 3 606 000 gospodarstw domowych.

Nowy UPC 4K TV BOX na nowo redefiniuje telewizyjną rozrywkę

W III kwartale, jako pierwszy kraj w grupie Liberty Global, UPC wprowadziło na rynek najbardziej innowacyjny, najmniejszy i ekologiczny UPC 4K TV BOX, otwierając przed klientami nowy wymiar cyfrowej rozrywki. Zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global przy wsparciu UPC Polska, najnowocześniejszy tuner łączy w sobie nowoczesny design i kompaktowe rozmiary z innowacyjnymi funkcjami, odpowiadając na różnorodne i najbardziej zaawansowane potrzeby klientów w zakresie rozrywki telewizyjnej. Liczba abonentów telewizji wzrosła o 18 500 kwartał do kwartału, do poziomu 1 305 800 subskrypcji. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu do poprzedniego kwartału, wzrosła o 3 200 i osiągnęła poziom 755 200 klientów, co oznacza wzrost o 42 400 rok do roku.

Najszybszy internet i niezawodność sieci budują zaufanie klientów

W III kwartale 2020 roku operator dążył do zapewnienia swoim klientom najwyższej klasy usług podczas zwiększonego zapotrzebowania z powodu pandemii. Liczba użytkowników internetu wzrosła o 13 200 do 1 263 400, co oznacza 52 000 w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box, korzystających ze stabilnego internetu, wzrosła w ciągu kwartału o 18 000, a rok do roku o 67 000, do poziomu 734 500. Średnia prędkość internetu osiągnęła 299 Mb/s, co jest rezultatem naszych ciągłych inwestycji w sieć i oferowane produkty.

Wzrost B2B oraz wspieranie firm

UPC Biznes nieprzerwanie dobrze radziło sobie w obliczu pandemii w III kwartale. Zanotowało stabilny wzrost bazy klientów we wszystkich segmentach i realizację założonych przychodów, wspierając nową rzeczywistość on-line, m. in. jako partner technologiczny Pol’And’Rock Festival i nadal ściśle wspierając klientów w obliczu COVID -19.

Kontynuacja działań #actingwithcare podczas COVID-19

Kontynuowany program #actingwithcare , którego celem jest zapewnienie niezakłóconego świadczenia naszych najlepszych usług cyfrowych, a także zapewnienie naszym klientom dostępu do internetu i rozrywki. Aby wspierać innowacyjnych przedsiębiorców i społeczności, UPC rozpoczęło 7. edycję swojego flagowego programu Think Big pod hasłem Think Digital.

Wyniki finansowe sieci UPC Polska za trzeci kwartał 2020 roku UPC
UPC Polska

Źródło tekstu: UPC Polska

%d bloggers like this: