Wystartowała nowa odsłona kampanii TVN24
|

Wystartowała nowa odsłona kampanii TVN24

Podaj dalej

Wystartowała nowa odsłona kampanii TVN24 TVN Grupa Discovery

„Twoim prawem jest wiedzieć” to hasło drugiej odsłony kampanii z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę stacji TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych, i aktualnych informacji o tym co dzieje się w kraju i na świecie. Od 20 lat misją stacji jest bezkompromisowe docieranie do prawdy i pokazywanie rzeczywistości w pełnym świetle i wszystkich jej odcieniach. Kampania ruszyła 16 sierpnia i pojawiła się na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie.

Dokładnie 9 sierpnia 2001 roku wystartował pierwszy w kraju całodobowy kanał informacyjno-publicystyczny TVN24. Telewizja świętuje swoje urodziny na antenach TVN Grupa Discovery Polska, jak i w mediach zewnętrznych. W lipcu wystartowała również pierwsza odsłona kampanii, w której stacja kierowała podziękowania do widzów za wspólne 20 lat. Hasło drugiej części kampanii – “Twoim prawem jest wiedzieć” nawiązuje do historii stacji i jej misji, a także tego, że każdy z nas ma prawo dostępu do wiarygodnych informacji niezależnych od jakichkolwiek nacisków.


Świat dookoła przyspiesza i staje się coraz bardziej skomplikowany. By go rozumieć i się w nim odnaleźć, każdy ma prawo wiedzieć, co się tak naprawdę wokół niego dzieje i mieć zaufanie do źródła tych informacji. My na to zaufanie pracujemy codziennie od 20 lat, ujawniając przez ten czas wiele niewygodnych faktów dotyczących uczestników życia publicznego, niezależnie od ich afiliacji politycznych. Zawsze dawaliśmy przestrzeń do debaty wszystkim stronom sporu, rozliczaliśmy obietnice i informowaliśmy o potencjalnych konsekwencjach podejmowanych decyzji. Pandemia, z którą się zmagamy, pokazała, jak wielkim wyzwaniem stają się fake newsy, czyli celowo rozpowszechniane nieprawdziwe informacje. Nie tylko nasza fact-checkingowa redakcja Konkret24, ale cały zespół reporterów, producentów, wydawców i prezenterów codziennie dba o to, żeby informacje które docierają do naszych widzów były prawdziwe i rzetelne. – mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i Faktów, członek zarządu TVN Grupa Discovery. – Hasło „Twoim prawem jest wiedzieć” ma również głębsze znaczenie. Ma uświadamiać jak ważne są wolne media oraz ich rola informacyjna. Widz ma prawo wiedzieć. Jeśli zostanie tego prawa pozbawiony, nie będzie mógł podejmować świadomych decyzji i realizować innych swoich praw.


Na zlecenie TVN i TVN24 Kantar przeprowadził w lipcu b.r. sondaż związany z wolnością mediów w kontekście ustawy anty-TVN. Zdaniem większości pytanych (aż 77% ) niezależność mediów jest jedną z podstawowych wartości demokracji, a media powinny patrzeć politykom na ręce (72%).

 
– To pokazuje, że świadomość społeczna jest duża, niemniej trzeba przypominać o roli jaką w demokratycznym państwie odgrywają media. Prawo do bycia poinformowanym daje obywatelom szansę realizowania innych swoich wolności. Często zapominamy, że demokracja, której nieodłącznym elementem jest niezależne dziennikarstwo, nie jest nam dana raz na zawsze – dodaje Michał Samul.


Oprócz kampanii stacja planuje inne działania marketingowe i redakcyjne, które będą wspierać przekaz, opowiadać o pracy dziennikarzy, tłumaczyć jak ważne dla praworządności i demokracji są niezależne, a przez to wiarygodne media.


TVN24 to największy kanał newsowy w Polsce, który ogląda codziennie 4,5 mln osób. Markę TVN24 uzupełnia portal internetowy tvn24.pl, stacja TVN24BiS oraz pierwsza aplikacja newsowa w Polsce – TVN24 GO. Przekazuje najświeższe informacje, jest zawsze tam, gdzie coś się dzieje, relacjonuje wydarzenia polityczne, gospodarcze i kulturalne z kraju i ze świata. TVN24 to profesjonalny zespół reporterów i publicystów. Wśród nich są m.in.: Anita Werner, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Diana Rudnik, Anna Jędrzejowska, Grzegorz Kajdanowicz, Piotr Kraśko, Piotr Marciniak, Konrad Piasecki, Andrzej Morozowski, Tomasz Sianecki, Piotr Jacoń, Krzysztof Skórzyński czy Wojciech Bojanowski.  Przez lata zdobyli sympatię i zaufanie widzów, czego dowodem są liczne nagrody, przyznawane nie tylko przez branżę dziennikarską.

Źródło tekstu: TVN Grupa Discovery


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments