Wzrost konsumpcji internetu i telewizji w UPC Polska.

Wzrost konsumpcji internetu i telewizji w UPC Polska

Wzrost konsumpcji internetu i telewizji w UPC Polska. UPC

Mimo wyższego obciążenia, sieć UPC Polska potwierdziła swoją gotowość, by świadczyć usługi cyfrowe na najwyższym poziomie.

Rola nielimitowanego internetu wysokiej przepustowości i niezawodnych usług cyfrowych UPC Polska nie była nigdy wcześniej tak ważna dla klientów, jak w czasie akcji #zostanwdomu. Dzięki nim mogli przez ostatnie ponad dwa miesiące zamknięcia zdalnie pracować, uczyć się, komunikować czy korzystać z rozrywki bez limitów i ograniczeń, mimo obciążenia sieci istotnie wyższego niż w czasie przed pandemią. Porównując kwiecień i marzec, widać wyraźny wzrost zużycia danych, przede wszystkim za sprawą większego zainteresowania cyfrową rozrywką, korzystaniem z mediów społecznościowych (facebook i twitter), ale także pracą zdalną i nauką. Częściej niż przed #zostanwdomu klienci oglądali też telewizję oraz korzystali z cyfrowych usług UPC takich, jak Replay TV (+33%), który pozwala na obejrzenie wybranych programów do 7 dni wstecz. Potwierdza to najwyższą jakość infrastruktury UPC, dzięki której możemy zapewniać klientom najwyższy poziom cyfrowych usług: internetu, telewizyjnej rozrywki oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Najwyższa jakość świadczonych usług UPC Polska podczas pandemii. UPC

Źródło tekstu: UPC Polska

%d bloggers like this: