Zmiana nazwy i marki - Grupa NENT to teraz Grupa Viaplay
|

Zmiana nazwy i marki – Grupa NENT to teraz Grupa Viaplay

Podaj dalej

Zmiana nazwy i marki - Grupa NENT to teraz Grupa Viaplay Viaplay

Viaplay Group, międzynarodowy pretendent do transmisji strumieniowych, formalnie zmienił nazwę i markę z Nordic Entertainment Group (Grupa NENT), po zatwierdzeniu przez akcjonariuszy na dorocznym walnym zgromadzeniu (AGM) 18 maja. Zmiana odzwierciedla strategiczne ukierunkowanie firmy na usługę przesyłania strumieniowego Viaplay oraz jej trwającą ekspansję międzynarodową i ciągły wzrost w Skandynawii. Platforma streamingowa Viaplay będzie obecna na rynku w co najmniej 21 krajach do końca 2023 r., w tym na co najmniej 16 rynkach bezpośrednio konsumenckich dla aplikacji Viaplay i na co najmniej pięciu rynkach partnerskich dla koncepcji treści markowych Viaplay Select. Firma zamierza mieć około 12 milionów subskrybentów Viaplay do końca 2025 roku.

Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Grupy Viaplay: „Jesteśmy teraz Grupą Viaplay – właściwym krokiem we właściwym czasie dla naszej szybko rozwijającej się globalnej firmy. Viaplay jest obecny na wszystkich naszych rynkach, jest naszą najbardziej rozpoznawalną marką i największą jednostką generującą przychody. Ta zmiana przyniesie korzyści całej naszej firmie, czyniąc nas bardziej widocznymi, a nasza strategia jeszcze bardziej przejrzysta. Dzisiejszy dzień jest kamieniem milowym dla naszych ludzi, partnerów, inwestorów i wszystkich związanych z Grupą Viaplay, międzynarodowym pretendentem do transmisji strumieniowych”.

W krajach nordyckich i bałtyckich, Polsce i Holandii Viaplay oferuje unikalną kombinację Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i sportów premium na żywo. W Stanach Zjednoczonych usługa zapewnia „najlepszy w Skandynawii” skład, który obejmuje zarówno Viaplay Originals, jak i wybrane treści stron trzecich. Viaplay Select udostępnia wyselekcjonowane treści premium za pośrednictwem platform partnerskich na wybranych rynkach, a japońskie WOWOW zostanie uruchomione w kwietniu.

Viaplay wystartuje w Wielkiej Brytanii w 2022 r., w tym sporty na żywo, a do końca 2023 r. w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Firmy zajmujące się sprzedażą radiową i reklamową Grupy Viaplay zostały przemianowane odpowiednio na Viaplay Group Radio i Viaplay Group Ad Sales. Działalność studyjna firmy została zreorganizowana jako Viaplay Studios we wrześniu 2021 roku.

Źródło tekstu: Viaplay


Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments