Długoterminowa współpraca operatora Play z platformą streamingową Viaplay
||

Długoterminowa współpraca operatora Play z platformą streamingową Viaplay

Podaj dalej

Viaplay Group podpisała długoterminową umowę dystrybucyjną z polskim operatorem telekomunikacyjnym Play. Po zeszłorocznej fuzji z siecią kablową UPC, Play jest obecnie wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dzięki temu partnerstwu usługa streamingowa Viaplay została włączona do pakietów telewizyjnych Play. Współpraca ta stanowi znaczący krok dla Viaplay w umacnianiu swojej pozycji na polskim rynku, a także dla ciągłego rozwoju lokalnego krajobrazu streamingowego.

Grupa Viaplay nawiązała wcześniej udaną współpracę zarówno z Play, jak i UPC, które są głównymi graczami w polskiej branży telekomunikacyjnej i płatnej telewizji. Wraz z utworzeniem nowego podmiotu pod nazwą Play od kwietnia 2022 r., Viaplay Group nawiązała nadrzędną współpracę, która obejmuje całą połączoną organizację. W rezultacie atrakcyjne treści serwisu internetowego Viaplay będą bezpośrednio dostępne za pośrednictwem Play dla szerokiego grona odbiorców w całej Polsce.

Alexander Bastin, Viaplay Group Chief Commercial Officer, Continental Europe and Baltics: “Ta nowa współpraca z Play to bardzo pozytywna wiadomość dla obu firm i dla widzów. Pokazuje ona siłę i atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie rozrywki premium naszym cenionym polskim widzom, a ta umowa jeszcze bardziej ułatwia nowym i obecnym klientom korzystanie z Viaplay”.

Mikkel Noesgaard, Dyrektor Marketingu Grupy Play: “W Play dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom swobodę wyboru najlepszej łączności i cyfrowej rozrywki w najbardziej przystępnej cenie. Nasza niedawno wprowadzona Telewizja Nowej Generacji jest jedynym rozwiązaniem na polskim rynku, które umożliwia klientom skomponowanie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay nasi klienci mogą cieszyć się najlepszą jakością rozrywki w domu i poza nim z Play”.

Viaplay wystartował w Polsce w sierpniu 2021 roku i odnotował 2,9 miliona międzynarodowych klientów, w tym w Polsce w 1 kwartale 2023 roku. Treści dostępne dla polskich klientów obejmują najlepsze sporty, takie jak Formuła 1, KSW, NHL, Premier League, Bundesliga, UEFA Europa League i UEFA Europa Conference League, a także lokalne seriale i filmy Viaplay oraz popularne treści skandynawskie i międzynarodowe. W czerwcu swoją premierę będzie miał wyczekiwany film dokumentalny “Materla. Lwie serce”.

Źródło tekstu: Viaplay

źródła obrazu

  • Długoterminowa współpraca operatora Play z platformą streamingową Viaplay: Viaplay
  • Długoterminowa współpraca operatora Play z platformą streamingową Viaplay: Viaplay

Podaj dalej

Podobne Posty

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments